Silnik z cylindrem pod katem 45 stopni, z karterem uniwersalnym możliwością zamontowania rozruchu ręcznego, elektrycznego jak i silnika chłodzonego cieczą. Wykonany jest z płyty ze stopu aluminiowego na maszynach CNC. Wał korbowy ma zwiększony skok do 54 mm co daje z cylindrem o średnicy 66, pojemność 186 cm. Wydech skierowany jest do dołu z nową końcówką wydechu znacznie wyciszającą hałas. Silnik jest wyposażony w zaczep uziemiający, który chroni przed przebiciem cewko- moduł w czasie przedmuchania silnika. Napęd Motoroma z ręcznym rozruchem umożliwia zapalenie silnika na plecach w czasie lotu. Napęd Motoroma z elektrycznym rozruchem jest wyposażony w akumulator Litowo – Jonowy o wadze 04 kg pozwalający na około 50 rozruchów bez ładowania. Śmigło w napędzie Motoroma może być zamocowane na jedną śrubę.
Roman Kapler




